Marketing-, és reklámstratégia kialakítása

A megfelelő marketing-, és reklámstratégia kialakítása olyan kérdéseket vet fel, amelyek kihatása a vállalkozás jövőjét messzemenően befolyásolhatja, ugyanakkor vonzatai nehezen megjósolhatóak előre.
Az eredményesség javítása, a profit maximalizálása nem csak a termelési szinteken dől el.

 

Egy jól megtervezett termékcsomagolás, egy összetett és átgondolt reklámkampány, egy alapos üzleti terv vagy egy jól kialakított marketing mix olykor sokkal nagyobb hatást érhet el, mint egy termék gyártásának üzemi optimalizálása.

 

Célunk, hogy Partnereink a megfelelő név kiválasztásától az arculat és a kommunikáció megtervezéséig, ill. bármely a marketinget érintő témában kompetens segítséget kaphassanak.
A megfelelő kommunikációs felületek kiválasztása komoly kihívás elé állítja a megrendelőket. A rengeteg rendelkezésre álló adat és lehetőség között nehéz megtalálni a legoptimálisabbat. Médiatervezés lényege, hogy az ügyfél a célok és a büdzsé meghatározásán, a médiafelületek kijelölésén és ellenőrzésén keresztül egészen az utólagos hatékonyságmérésig folyamatos, professzionális és naprakész támogatást kapjon.

Árajánlatot kérek